donderdag 29 juni 2017

Stampin Up Giftwrapping 2

Ook dit kadootje wat ik jullie vandaag laat zien
heb ik voor een lieve collega gemaakt.

De opdracht was typisch hollands en niet te groot
want deze lieve collega neemt afscheid 
omdat ze naar Tsjechiƫ is verhuisd.

Typisch Hollands zijn stroopwafels vind ik en dat moest het dus worden!
En omdat dat alleen wel heel klein was en ik dus nog even verder ging zoeken,
kwam ik bij de slijter stroopwafellikeur tegen, 
en ik weet dat deze lekker is en echt een stroopwafelsmaak heeft.
dus toen was de keus snel gemaakt.

Vervolgens heb ik het ingepakt met van dat mooie transparante folie
en dan nog een mooie kaart er aan gemaakt
met retired dessinpapier 
(maar dat papier vond ik hier wel echt passend)
en met de Daisy Delight nog een mooie bloem erop
en zo was er weer een kadootje klaar.

Het was dus vorige week wel de week van afscheid nemen....


Groetjes Diana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten