zaterdag 23 september 2017

Stampin Up Teamdag Lovely Stampers

Hoi Allemaal,

afgelopen Zaterdag de 16e was het dan weer zover, 
er was een teamdag van de Lovely Stampers.
Deze keer werd het in Ijsselstein gehouden, 
een erg mooie locatie overigens, op een basisschool waar
1 van mijn teamgenootjes werkt.

Hélène had een aantal projecten voor ons bedacht, 
en er waren een aantal teamgenootjes die een prachtige inspiratie-tafel
hadden verzorgd, Echt leuke ideeën gezien!



 Eigenlijk doen deze foto's geen recht aan hoe mooi alles was!


Uiteraard was er ook tijd voor gezellig met elkaar te kletsen,
en er was ook nog een loterij! Leuk!!
maar helaaaas deze keer hoorde ik niet tot de gelukkigen die iets mochten winnen.

Iedereen had voor de lunch of voor op tafel iets lekkers meegebracht, 
en we zijn dus zeker niet van de honger omgekomen hahaha, 
nee er was weer meer dan voldoende lekkers!
Aan diëten werd deze dag dan ook niet gedaan....
Er was ook een groep die 's-avonds nog met elkaar zou gaan eten maar 
ik heb gehoord dat er zoveel over was dat er 's-avonds ook nog lekker
van gesmikkeld is.
Ik had tomaatsalade(bruschetta) en pizzahapjes meegebracht.

Dit is een van de gemaakte kaarten, met de stempel Wood Words


De komende tijd heb ik het echt enorm druk met werk, verjaren, en voorbereiden
voor het creaweekend in Gorinchem (20-21-22 oktober!)
vandaar dat ik steeds wat ga laten zien van wat ik op deze dag gemaakt heb omdat ik niet 
verwacht dat ik veel hobby-tijd heb de komende maand, 
en ik wil jullie natuurlijk wel toch steeds iets leuks laten zien op mijn blog. 

Op de teamdag is er natuurlijk ook nog tijd gemaakt
voor een teamfoto en
onderstaand dus het resultaat:

Leuke ploeg zo hé?

Ik heb in ieder geval weer enorm genoten van deze dag
en ik heb weer inspiratie opgedaan!
Nu graag nog een potje tijd erbij zodat ik
het ook uit kan gaan voeren hahaha...

Groetjes,
Diana


Geen opmerkingen:

Een reactie posten