vrijdag 17 november 2017

Stampin Up Stamparatus

Hoihoi,

Stampin Up heeft heel mooi nieuws voor ons!

Vanaf 16 November tot 30 November  kunnen we een pre-order doen voor een nieuwe, 
geweldig handige must-have.....
De Stamparatus.

Maar....helaas is de eerste reserveringsperiode was al binnen 15 minuten uitverkocht!!
Dat bewijst toch wel hoe gewild deze mooie stempelhulp is!

De volgende reserveringsperiode is van 5-30 december,
zorg dan dat je er snel bij bent!

Als het je lukt om deze te bemachtigen dan is hij nog net binnen
in de Sale-A-Bration periode...en dan mag je voor
elke 60 euro die je besteld een gratis product uit de SAB-folder kiezen.
Zie verderop hoe het reserveren werkt.






Zie hier het filmpje:

Ik weet het is best een lang filmpje maar écht even kijken 
want dan zie je pas echt hoe handig het is!
Het is verder door-ontwikkeld dan bijvoorbeeld de Misti.
En ik kan haast niet wachten tot ik 'm in m'n handen heb, 
er broeien al gelijk zó veel ideeën....


Hoe gaat dat vooruit-bestellen nu in zijn werk?


Er zijn 3 mogelijkheden om je Stamparatus te reserveren: 


Reserveren gaat via mijn webshop:

onderstaand formulier moet je dan invullen,
je komt hier door op de afbeelding van de stamparatus te klikken
en vervolgens klik je op de woorden:
reserve now.
en dan volgt het onderstaande scherm


Na het reserveren krijg je een mailtje dat de stamparatus voor je 
is gereserveerd.

Betalen doe je pas als het apparaat binnen is, 
je kunt dan ook nog dingen toevoegen via de webshop.
Je krijgt namelijk een mailtje zodra het apparaat
in het distributie-centrum is, dat het in je winkelwagentje
is toegevoegd.

Mocht je trouwens tussendoor bestellingen doen via de webshop
doen...
LET OP!!!!
Zorg dan dat je dit product NIET verwijderd want dan vervalt je reservering!!!

Als je zelf wilt reserveren moet je in mijn webshop een
klant-account aanmaken, daarvoor moet je kunnen
betalen met credit-card.

Lukt dit niet, 
stuur me dan even een mailtje en dan kan ik proberen
deze voor je te reserveren!

Vind je dit voor-reserveren te veel gedoe?
Vanaf Juni volgend jaar is het apparaat
gewoon via de catalogus te bestellen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten