vrijdag 12 april 2013

Hallo Allemaal,

Ik heb de laatste tijd vrij veel inspiratie...ik ben sinds kort op
Pinterest aan het kijken en hier op diverse blogs,
Nou...daar doe ik zeer veel ideeën op, Leuk!

Gisteren heb ik bij m´n vriendin Henrike een kaart gemaakt
voor een van m´n buren die ik even met een kaartje wilde
steunen.



karton: wit linnenkarton en pool-party blauw van SU
achtergrondpapier: vintage van action
stans: apothecary accents SU
stempel: summer afternoon SU
ingekleurd met inkt van SU:
marina mist
pool party
bravo burgundy
certainly cellery
wild wasabi
river rock

Groetjes en tot gauw!
Diana



3 opmerkingen:

  1. Op dat bankje zou ik wel willen zitten, maar wel met zon.
    Gr.Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, dat lijkt mij ook Anneke! Vooral dat zonnetje is erg welkom.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof, echt een kaart om tot rust te komen. Heel mooi ingekleurd trouwens.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen