donderdag 25 april 2013

Verjaardagskaartje

Nu weer de hoogste tijd om weer een kaartje te plaatsen hier.
Een verjaardagskaarten deze keer. Ik heb deze al een tijdje geleden
gemaakt maar ik wilde 'm jullie toch even laten zien.


Deze kaart heb ik gemaakt met zo ongeveer mijn eerste Stampin'Up producten. Ondertussen heb ik er wel al meer van in huis :-)

Het achtergrondpapier is van papermania
De randjes zijn gestanst met de set sizzlits  addorning accents van SU
En vervolgens op het witte karton ook ge-embossed met de bij de addorning accents behorende embossingfolders
Van welk merk de stempel is daar heb ik geen idee van, ik heb deze een keer ergens bij gekregen.
De teksstempel is ook van SU en deze is uitgestanst met de itty bitty banners sizzlits van SU.

Groetjes Diana.

2 opmerkingen: