donderdag 27 juni 2013

Rouwkaartjes

Hallo Allemaal,

Allereerst welkom aan DaniĆ«lle, ik zag ineens dat ik een nieuwe volgster had, echt hardstikke leuk! 
Gezellig, ik hoop dat je hier veel inspiratie op mag doen!


De afgelopen weken heb ik een paar rouwkaartjes gemaakt.
Eentje voor mijn vriendin want haar moeder is helaas overleden en 
nog eentje omdat ik 'inspiratie' ervoor had.


Ik heb hier een stempel van Magnolia gebruikt van de zeebodem. De moeder van mijn
vriendin was gek op water, en dan bedoel ik dus de zee en de rivieren en meren.
Daarom leek dit me wel toepasselijk.



Bij dit kaartje heb ik de stamp-a-majig gebruikt en 3 bij elkaar passende kleuren inkt.

Nou, dat was het weer voor vandaag, ik ga zo weer lekker hobbyen, ik heb nl. nog 2 opdrachten die ik vandaag en morgen ga maken. Het ene project is nog een theedoos pimpen en het andere project is een kaart maken voor iemand die 70 wordt. Dus nu maar duimen dat de inspiratie zo wil komen!

Lieve Groetjes
Diana


2 opmerkingen:

  1. 2 prachtige kaarten. En de eerste is ook zo toepasselijk. Ondanks de omstandigheden zal dat kaartje haar vast veel troost gegeven.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen