maandag 17 juni 2013

Uitdaging bij Scrap My Dream

Met de volgende kaart wil ik mee doen met de uitdaging van het blog van Scrap My Dream




Dit is de schets




En dit is wat ik er van gemaakt heb.

Ik heb hierbij ook nog een soort kleurenschema gebruikt, die heb ik op Pinterest gevonden, het viel alleen niet mee om deze kleuren in mijn toch vrij uitgebreide kartoncollectie te vinden....



Zoals je ziet is mijn kaart dus veel blauwer uitgevallen maar ik ben er zelf toch tevreden mee.

Dat was het weer voor vandaag,

Liefs Diana




4 opmerkingen:

  1. Wat een lekker vrolijk kaartje heb je gemaakt Diana. Bedankt voor het meedoen met de uitdaging van Scrapmydream. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart. Heel lief en vrolijk. leuk stempeltje.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke vrolijke kaart is dit geworden, Diana!
    Bedankt voor je deelname aan de challenge bij SMD.

    Groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen