maandag 8 juli 2013

70

Hallo Allemaal,

Het is al weer even geleden dat ik wat gepost heb, maar ja, druk,druk,druk met van 
alles en nog wat, dus helaas weinig tijd gehad om te hobbyen....

Maar ik heb weer een leuk kado-potje gemaakt, tja ik weet het word 
misschien een beetje saai....alwéér zo'n potje, 
maar deze heb ik in opdracht gemaakt voor m'n moeder. 
Een tante werd nl 70 en m'n moeder vond het leuk om middels het potje wat leuks te geven.


Zoals je ziet heb ik in het hart van de bloem de cijfers 70 geborduurd.
De bloem is gemaakt met een stempel, pons en inkt van StampingUp.
De ovale stans is van spellbinder 
Gevuld met Celebrations.


Groetjes Diana

1 opmerking:

  1. Het is zeker niet saai. Ik vind hem prachtig. Heel leuk met de geborduurde 70.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen