zaterdag 6 december 2014

OPRUIMING

Hoihoi,

Leuk Nieuws!
Stampin Up houd tot eind van het jaar opruiming
dat betekent dat er een aantal producten zijn die soms wel tot 80% afgeprijsd zijn!
MAAR; wees er snel bij want OP=OP



Je kunt deze producten vinden door op mijn blog op de webshop te klikken  en daarbinnen dan op shop (rechtsboven) te klikken en dan op het plaatje van de year-end-closeouts.

Heb je nu geen creditcard? Mail me dan gauw dan kan ik het voor je regelen.



Zo, nu we het toch over opruimen hebben...ik heb vandaag ook beneden opruiming 
gehouden zodat we onze kerstboom konden neerzetten. 
Dat hebben we dan ook gezellig gedaan vandaag, 
Ik ben blij dat alles weer staat, het is toch altijd een flinke klus...
want ik heb immers bijna niks aan kerstspullen....(haha grapje!)
Maar goed, alle gekheid op een stokje, dit is het resultaat:


Groetjes en een fijn weekend!
Diana


Geen opmerkingen:

Een reactie posten