zondag 1 maart 2015

De laatste maand van de Sale-A-Bration is ingegaan!

De laatste maand van de Sale-A-Bration is ingegaan met een paar extra knallers!
Tot 31 maart kun je nog je voordeel doen met deze SUpergave aanbiedingen!
Én om het helemaal leuk te maken, zijn er nu dus zelfs 4 extra items die je kunt kiezen bij je bestelling.

Wil je iets bestellen en gebruik maken van deze aanbiedingen, laat het me dan weten, je kunt me mailen op ditruca@ziggo.nl, ook ben ik telefonisch bereikbaar op 0184-648472 óf je besteld het zelf via mijn webshop. Mogelijkheden genoeg hé? 

Dit zijn ook weer hele leuke aanbiedingen vind ik, ik word er al weer hebberig van tenminste :-)

Je bekijkt deze folder het beste via de link aan de linkerkant op dit blog.

Groetjes Diana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten