maandag 9 maart 2015

Teamdag

Afgelopen zaterdag was het dan zo ver! Ik mocht naar mijn eerste teamdag van Stampin Up.
Het was echt supergezellig en ik heb er  veel ideeën opgedaan. 
Echt een hele gezellig club dames moet ik zeggen!

Als je binnenkomt dan ga je gezellig even kijken op de inspiratietafel, hierop liggen van iedereen voorbeelden van kaarten en projecten die met Stampin Up zijn gemaakt.
Erg leuk!

Mijn bijdrage voor de tafel:

Vaak maken we voor elkaar ook kleine voorbeeldjes, dit noemen we swaps. 
Onderstaand mijn swap:

En de swaps die ik mocht ontvangen:
Is dat niet gaaf?

Verder hadden we allemaal een kaart voorbereid die anderen na moesten proberen te maken, alleen je mocht dus alleen je spullen geven die nodig waren voor de kaart en verder niets,
 dus ook geen beschrijving. Je voorbeeldkaart moest in een dichte envelop.
 Dat kwam dus neer op je eigen creativiteit.

Mijn bijdrage:

Ik kan helaas nog geen resultaat laten zien van wat de ander van mijn spullen had gemaakt want vergeten zelf de foto te maken. Als ik m nog bij iemand tegenkom dan zal ik de foto alsnog plaatsen.

Op deze dag zijn we zo dus steeds creatief bezig en worden er diverse workshops gedaan,
ik heb dan ook best veel gemaakt deze dag:


Bovendien hebben we ook nog een scrapbookpagina gemaakt,
ook heel erg leuk om te doen!


Zo, dat is een heel verhaal geworden hé?
Maar het was dan ook een SUpergeslaagde dag!
Ik zeg: voor herhaling vatbaar!



Groetjes Diana






Geen opmerkingen:

Een reactie posten