maandag 23 maart 2015

Vakantie

Hoi Allemaal,

Ik ben wat later met posten deze week en dat komt omdat ik afgelopen week een weekje op vakantie ben geweest. We zijn lekker naar Zwitserland geweest, en ondanks de van te voren slechte weersvoorspellingen hebben we tóch prachtig weer gehad! 
We hebben genoten!

Ik heb echter voor deze week nog maar heel weinig om jullie te laten zien dus wil ik vandaag een paar vakantiefoto's delen met jullie. hopelijk vinden jullie dat ook een keertje leuk?



Uitzicht vanuit ons huisje.
Hier heb ik heerlijk een dagje op het balkon gezeten na een iets te heftige wandeling de dag ervoor.


Uitzicht op de Aletschgletscher tijdens mijn laatste wandeling van de afgelopen week


Het plaatsje Colmar in Frankrijk 
Hier zijn we op de terugweg een middagje geweest.
Prachtig!



Groetjes Diana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten