maandag 14 september 2015

Stampin Up Teamdag Creatieve Harten

Vandaag een wat groter bericht, met een aantal foto's.

Ik ben afgelopen zaterdag naar een teamdag van Stampin Up geweest,
dit werd georganiseerd door mijn Upline Hélène en onze Topline 
(hihi, weet niet of dit echt zo heet, maar Top is ze ;-) ),
Caroline.
Het was écht een SUpergezellige dag en we hebben leuke projecten gemaakt!

Allereerst maken we vaak een klein kadootje of voorbeeldkaartje
 voor degene die naar de teamdag komen, dit noemen we swaps.
 Mijn swap was een rolletje pepermunt dat ik gepimpt had.


Onderstaand de swaps die ik mocht ontvangen,
érg leuk om weer ideeën op te doen.



Vervolgens hadden we een zogenaamde shoeboxswap,
Je maakt een voorbeeld, die stop je in een dichte envelop en in de schoenendoos
stop je alle spullen die je nodig hebt om deze kaart na te maken,
er mag echter géén beschrijving bij gedaan worden.
Je ruilt je doos dus met iemand op deze dag en 
dan ga je aan de slag om met de producten in de doos een leuke kaart te maken. 
Aan het eind mag je dan de envelop open maken 
en zien of jouw kaart op het origineel lijkt.
Dit is heel leuk om te doen!
Onderstaand de kaart die ik deze dag heb gemaakt, 
Links de originele gemaakt door Elly en rechts mijn variant.


Bovenstaand de kaart die ik voor mijn shoebox had gemaakt
en onderstaand wat Elly er van maakte, 
Wat heeft ze dat mooi gedaan hé?


Daarna was het tijd om met z'n allen te lunchen,
iedereen had iets meegebracht en we hebben met z'n allen 
zitten smullen!!

Na de lunch kregen we alle benodigdheden om 3 leuke projecten te maken
en de volgende foto's zijn de resultaten.
Ik vind ze echt heel leuk!
Dankjewel Hélène en Caroline!




Deze week is Caroline ook jarig en daarom hadden we
 allemaal een klein kadootje voor haar gemaakt. 
Dit was een verrassing voor haar want iedereen had keurig stil gehouden!
Dit was mijn kadootje:


Nou, zo je ziet heb ik genoeg beleefd deze dag, ik heb genoten!
Hopelijk kan ik er in December weer bij zijn!

Groetjes Diana 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten