maandag 21 september 2015

Stampin Up Twee kaarten in Opdracht

Hoihoi,

Deze week had ik 2 opdrachten gekregen om een kaart voor te maken,
De eerste kaart voor een huwelijk, 
Hierbij heb ik gebruik gemaakt van de sets
Alledaagse Avonturen,
Label Love (retired)
en
Sophisticated Serifs


De tweede kaart voor een huwelijksjubileum van 40 jaar,
deze is voor mijn oom en tante die een boerderij runnen,
daarom heb ik voor hen een kaart gemaakt met koeien erop.
Hiervoor heb ik gebruik gemaakt van oa. de Uilenpons.
Het is de eerste keer dat ik Punch Art gebruik, 
ik heb dan ook op Pinterest naar voorbeelden gezocht 
om dit te kunnen maken.


Voor beide kaarten heb ik de schets van de uitdaging bij Scrap My Dream gebruikt.
Neem daar gezellig een kijkje als je ook eens mee wilt doen.

Groetjes Diana

Built for Free Using: My Stampin Blog

2 opmerkingen:

  1. Ha Diana, wat een leuke bijdrage aan Scrapmydream. En dan ok nog eens twee kaarten. Leuk! En dank je wel voor het meedoen bij onze uitdaging. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaarten allebei!
    Daar zullen je oom en tante vast heel blij mee zijn.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge bij Scrap my Dream.

    groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen