maandag 19 oktober 2015

Stampin Up Stempelclub Gorinchem Halloween-/Herfst-kaarten

Vorige week was de 2e stempelclub bij mij,
 het was weer heel erg gezellig en we hebben weer erg leuke kaarten gemaakt.
 Er was mij verzocht of ik halloween-kaarten wilde bedenken,
Nou...dat was wel een uitdaging voor mij want eerlijk gezegd 
had ik me daar nog nooit eerder mee bezig gehouden. 
Dus ik ben gaan zoeken in de stempels die ik heb
 en uiteraard veel gezocht op pinterest.
Onderstaande kaarten zijn het resultaat,
wat vinden jullie ervan?

Ook eens zin in een ochtendje stempelclub?
2 November as. is de volgende keer, 
we gaan dan kerstkaarten maken.
Als je mee wilt doen, stuur dan even een mailtje naar:




Groetjes Diana

Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten