donderdag 1 oktober 2015

Stampin UpWorkshop in Gorinchem


Hoihoi Allemaal,

Vandaag even geen kerstkaart zoals jullie de laatste weken van me gewend zijn,
ik heb vorige week een weekje vakantie gehad en ondanks mijn voornemen om lekker 
veel te gaan hobbyen is dat er dus weinig van gekomen.

Wel had ik vorige zaterdag nog een workshop, en het was heel erg gezellig!
Onderstaand het resultaat van een lekker middagje hobbyen.
Als je ook eens zin hebt in een workshop, kijk dan op dit blog eens onder het hoofdstukje workshops,
of misschien vind je de stempelclub leuker? Daar is ook een apart hoofdstukje van.



Maar de reden dat ik niet veel aan hobbyen toe ben gekomen is omdat we met de tuin bezig zijn, al vanaf april,maar nu is het dan toch echt praktisch klaar, jippie!!!
We hebben deze week veel kunnen doen, het straatwerk is af, het split hebben we in de tuin gereden en de verlichting is ook af. Nu nog een klein stukje voegen en dan is de voortuin aan de beurt.
Hieronder het eindresultaat van de achtertuin.


Groetjes Diana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten