maandag 8 februari 2016

Stampin Up Bloomin Heart en Enveloppe Punch Board

Hallo Allemaal,

Vandaag een foto van een kraamcadeautje dat ik vorige week heb gemaakt.

Het is zo leuk om een kadootje speciaal in te pakken, dat geeft nóg leuker.

Ik had 2 setjes kleding gekocht en ik heb daarvoor zelf een doosje gemaakt met behulp van de Enveloppe Punch Board. Het karton heb ik leuk bestempeld. En vervolgens heb ik er een mooi versierde band om heen gemaakt waarop de naam van de baby staat.
De versiering heb ik gemaakt met de Bloomin Heart stans.


Groetjes Diana

Built for Free Using: My Stampin Blog

1 opmerking:

  1. Ha Diana, wat een leuk idee om een cadeautje in te pakken. Ik heb binnenkort ook weer wat babycadeautjes nodig, en daar ga ik deze verpakking zeker onthouden. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen