zaterdag 11 juni 2016

Stampin Up Love you Lots

Vorige week hadden we een familiedag,
dit was echt super-geslaagd.
We zijn bij Bouwgein in Nieuwegein geweest,
daar hadden we een keuken gehuurd,
ieder van ons kon dan daar een gerecht 
bereiden, wat we vervolgens met z'n allen 
lekker hebben opgesmikkeld.
De kinderen konden zich heerlijk vermaken in de speeltuin.

Ik heb voor alle dames een klein doosje gemaakt met daarin een lekker chocolaatje,
Voor dit doosje heb ik het basisdoosje Tiny Treats gebruikt,
 helaas in de nieuwe catalogus niet meer verkrijgbaar.
Deze heb ik beplakt met DSP Playful Palette
Daarna een scallop cirkel uitgeponst in Emerald Envy
En manlief had op de computer voor mij de tekst 
Familiedag 2016 in een cirkel geprint op Peekaboo Peach,
Deze heb ik uitgeponst en daarna de Lieveherebeestjes
uit de stempelset Love you Lots erbij gestempeld.

Is toch een leuke herinnering en een schattig doosje of niet?


Groetjes Diana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten