donderdag 6 oktober 2016

Stampin Up Recht uit het hart, Vintage Leaves en Garden of Blooms

Dit kaartje mocht ik maken voor iemand die 70 werd, 
Ik heb maar liefst 3 verschillende sets gebruikt om deze kaart te maken, 
en dat allemaal uit m'n zogenaamde restjes-doos...

De achtergrond kaart had ik eigenlijk voor iets anders bedacht 
maar dat werd niet naar mijn zin, 
die had ik dus bewaard want ik vond 'm te leuk om weg te doen,
 het mooie herfstblad en de bloem en de tekst zaten dus in de restjes-doos, 
Soms hou ik wat bloemen en dergelijke over als ik met een kaart bezig ben
 en dan stop ik die in de verzameling. 
Eens in de zoveel tijd haal ik die doos te voorschijn
 en dan probeer ik daar weer iets nieuws mee te creĆ«eren.
 Ik geloof dat ie wel geslaagd is of niet?



Groetjes Diana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten