maandag 31 oktober 2016

Stampin Up Vintage leaves en Vertical greetings

oh jee....vorige week in alle drukte helemaal vergeten om op
donderdag en zaterdag mijn nieuwe blogberichten te plaatsen....
 
SORRY!
 
Deze week hoop ik het ietsje rustiger te hebben,
dus hopelijk wel keurig 3 blogberichten, duimen maar!
 
Vandaag laat ik een rouwkaart zien,
eens gemaakt in iets andere kleuren dan die ik normaal gebruik.
De stempelsets vintage leaves, vertical greetings en recht uit het hart heb ik hier gebruikt.
 
 
 
Dan heb ik ook nog leuk nieuws van Stampin Up,
 
Er komen va 1 november nieuwe stanzen uit,
en die zijn gaaf!
Door deze stanzen lijkt het net of er een stiksteekje
langs het uitgestanste deel zit.
 
 
Én...
 
om ze leuk te introduceren is er ook een extra bundel-aanbieding,
 
Als je 1 van de onderstaande stempelsets koopt in combinatie met de nieuwe stanzen
dan krijg je 25% korting op de stempelset, SUper of niet?
 
 
Nou dat waren de nieuwtjes weer,
tot donderdag!
 
Groetjes Diana
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten