maandag 13 februari 2017

Stampin Up Delicate Details en Big on Birthdays

Hoi Allemaal,

Zo, weer een nieuwe week, 
hopelijk een leukere week voor mij dan de afgelopen week,
want ik ben helaas ziek geweest.
Maar, nu gaat het weer beter dus ik ga weer lekker hobbyen!

vandaag heb ik een mooie verjaardagskaart
die leuke kantrandjes komen uit de stempelset Delicate Details, 
Dit is een set die je nu GRATIS kunt krijgen bij een bestelling van € 60,00.
de tekst, komt uit de set Big on Birthdays,
deze stempelset vind je op bladzijde 6 van de Voorjaarscatalogus.

Nu tijdens de Sale-A-Bration, 
die loopt tot 31 maart,
 kun je voor elke €60,00 die je bestelt
een gratis artikel uitkiezen uit de Sale-A-Bration folder.
Leuk!!

Wil je graag iets bestellen?
Ik verzorg graag je bestelling voor je.
Je kunt mij mailen op: ditruca@ziggo.nl


Groetjes Diana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten