donderdag 2 februari 2017

Stampin Up Team-ochtend

Vorige week kwam Rian, mijn teammaatje weer eens 
gezellig een ochtendje bij mij hobbyen.

we hebben deze mooie geld-kado-kaarten gemaakt.

Deze zijn ook leuk om een keer een workshop van te maken, 
lijkt je dit wat?
mail me dan gerust dat je hierin geinteresseerd bent, 
dan laat ik het je weten als deze op de planning komt.

Vind je het ook gezellig om met Rian en mij een team-ochtend te doen?
Kom dan mijn team versterken en schaf gauw het geweldige starters-pakket aan!
Het start-pakket kost €129 maar je mag dan maar liefst voor €175 aan producten uitkiezen
én tijdens de SAB-periode (die loopt tot 31 maart)
Mag je zelfs daarbovenop nóg 2 stempels uitkiezen uit de catalogus,
en dat betekent dat je bijvoorbeeld óók die hele dure gave 
alfabet-stempel (letters for you)  mag uitkiezen á €59!
Laat het me gauw weten als je je gezellig bij mij aan wilt sluiten!



Groetjes Diana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten