maandag 19 juni 2017

Stampin Up Dove of Peace , Memories en More en Feathery Friends


Hallo Allemaal, 

Vandaag een paar heel bijzondere kaartjes, 
mijn nichtje is gisteren ingezegend voor Heilsoldaat
en dat is toch wel bijzonder niet?
Daar hoort een mooi kaartje bij!

Onderstaand kaartje is degene die ik maakt voor haar,
ik gebruikte de retired stempel Dove of Peace
en maakte als achtergrond een soort regenboog met de water-color-pencils



Dit kaartje maakte ik voor mijn schoonzusje 
die ook graag een mooi kaartje voor m'n nichtje wilde.
Bij dit kaartje gebruikte ik als achtergrond 2 kaartjes uit
onze nieuwe serie voor memory-keeping. 
Deze komen uit de set Memories and More Perfect Days
Ook gebruikte ik de mooie stempelset Feathery Friends.


Zijn best leuk geworden of niet?

Groetjes Diana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten