zaterdag 1 juli 2017

Stampin Up Boeket vol goede wensen

Hoi Allemaal, 

Ik had vandaag eigenlijk met de bloghop van de Creatieve Harten mee willen doen, 
maar.....vergeten me op tijd aan te melden! Stom!!!
Ik had het nog wel in mn agenda genoteerd maar ja...
dan moet je wel in je agenda kijken he!

Toch wil ik jullie dit kaartje laten zien,
want ik vind het zelf wel een leukerdje. 

Ik heb de nieuwe set Boeket vol goede wensen hiervoor gebruikt,
een Nederlandstalige stempelset! 



Ben je nu toch benieuwd naar de bloghop: 
 het thema is: 
Henrike

Als je op de banner klikt ga je naar mijn vriendin Henrike
en kun je van daar verder hoppen.


En last but not least: 
nog even 2 Stampin Up Nieuwtjes:

Van 1 tot 31 Juli zijn er 2 hele mooie acties!

Actie 1 Bonus Days


Voor elke 60 euro die u besteed, 
krijgt u via de mail een voucher ter waarde van 6 euro
(de mail GOED BEWAREN!)
dit bedrag kunt u dan in Augustus besteden bij een volgende bestelling.



 De 2e actie is Christmas in Juli

Als u het starterspakket twv € 129,00 besteld dan mag u voor maar liefst €175,00
aan producten uit de catalogus kiezen én u krijgt het onderstaande essentials-kado-pakket
er ook nog bij!
Hierdoor komt de waarde van uw pakket op maar liefst €262,50, 
een ruime verdubbeling dus!!


Wilt u meer weten over het starterspakket?
Schroom niet en stel uw vraag,
vragen staat vrij!


Groetjes Diana


Geen opmerkingen:

Een reactie posten