zaterdag 11 november 2017

Stampin Up On Stage Utrecht

 
Hoi Allemaal,
 
Vandaag mag ik gezellig naar de Jaarbeurs in Utrecht
 
Het is ' On Stage'
 
dit houd in dat deze dag ge-organiseerd word door Stampin' Up!
en tijdens deze dag gaan wij, als demonstratrices,
al de nieuwe voorjaarscatalogus mogen zien en de SAB-folder!
 
Het is voor mij de eerste keer dat ik hier naar toe ga,
dus ik ben erg benieuwd!
 
Naast de nieuwe folders gaan we ook nog van
allerlei andere dingen zien, doen en horen,
spannend dus!
 
Tegen de tijd dat jullie dit lezen ben ik,
als het goed is, al op de plaats van bestemming
en ik ben van plan een hoop lol te gaan hebben!
 
Op dit soort bijeenkomsten is het gebruikelijk dat
je een aantal swaps meebrengt
die je met andere demonstratrices kunt ruilen.
 
Een swap is een klein kadootje,
of een voorkant van een kaart,
ter inspiratie.
Zo kun je dus leuke ideeen op doen.
 
Ik heb ook (op het laatste moment)
nog swaps gemaakt.
70 stuks
 
en dit is het geworden:
Een kat!
Tja, dat kon ik toch niet laten als kattenliefhebber,
nu we een kattenpons hebben,
moet ik die natuurlijk gebruiken!
Het idee kwam ik op pinterest tegen.
 
Je ponst 2 keer de kat uit
Je bestempeld 1 kat met het snoetje uit de stempel Spooky Cat
je snijd een stukje karton van 4x3 cm
en dit ril je op 1 en op 3 cm
(of als je die nog hebt, neem je de large oval pons en deze ril je aan beide zijden op 1,5 cm)
 
Vervolgens plak je een deel van de strook en 1 kat aan elkaar,
met een glue-dotje plak je de chokotoff op de strook,
de andere kat plak je met de kop en een stukje van de start
tegen de eerste kat
En dan plak je het strookje ook aan deze 2e kat vast,
en voila!

Hierboven zie je hoe dat er uit ziet als je er 70 hebt.
 
 
Ook heb ik nog een klein kadootje gemaakt voor Corliene,
een college-demonstratrice met wie ik mee mag rijden,
SUperlief!!
 


En last, but not least!
Ook nog een klein kadootje voor mijn Upline
Helene den Breejen.
 
Deze kaart maakte ik om er een giftcard in te kunnen doen

En zo ziet het er in het geheel uit.
 
 
Groetjes Diana
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten