zaterdag 18 november 2017

Stampin Up Verslag van On Stage

Zoals jullie vorige week al
konden lezen ben ik naar On Stage geweest.
(dit word een lang verhaal trouwens...)

Een heel groot evenement van Stampin'Up!
waar we heel veel horen en vooral ook heel veel nieuwe dingen zien!
Wij hebben bijvoorbeeld al de nieuwe voorjaarscatalogus
mogen ontvangen en al heel veel mooie voorbeelden gezien 
met stempelsets uit deze catalogus.

Ook hebben we de Sale-A-Bration-folder al gekregen.
Sale-A-Bration is een SUper-gave tijd!!
(soory...even tussendoor reclame maken...)
Als je tijdens de Sale-A-Bration producten besteld ter waarde van € 60,00
dan mag je een GRATIS product uitkiezen uit de SAB-folder!
En ik kan je zeggen er staan weer heeeeel mooie producten in!

Voor elke 60 euro die je besteld mag je 1 product uitkiezen, 
komend jaar is er nog een nieuwtje, 
want als je voor 120 euro besteld mag je bepaalde duurdere 
producten uit de SAB-folder bestellen.

Als je nu nog zou besluiten om het starterspakket te bestellen,
dan mag je vanaf 1 december ook al meedoen met de pre-order, 
en heb je dus de spullen uit de nieuwe voorjaarscatalogus en SAB als 1 van de eersten in huis!
Het starterpakket kost 129 euro, 
en je mag producten uitkiezen ter waarde van 175 euro.
Da's niet verkeerd toch??
Wil je hier meer over weten, mail me dan even.

Maar nu even over naar wat foto's  en de rest van het verslag 
want daar zitten jullie op te wachten, of niet??

On Stage werd gehouden in de Julianazaal van de Jaarbeurs te Utrecht.

Bij binnenkomst kregen we een mooie tas (sorry...foto vergeten...)
met daarin een mooie mok, 2 fijne pennen, een mooi notitieboek, 
een nieuwe stempelset (YEAH!) en een keycord met ons naamplaatje, 
onze behaalde lintjes en een button met een nummer voor de Prize Patrol.

Vervolgens hebben we een mooie plaats opgezocht en konden we gaan swappen!
Swappen is ruilen van kleine kadootjes/voorbeeldkaartjes om zo
anderen te leren kennen en inspiratie op te doen.
Zoals jullie vorige week hebben gezien, 
had ik ook swapjes gemaakt
en wel met de kat-pons.

Daarvoor heb ik onderstaande swaps terug mogen ontvangen:








Ben ik niet verwend??
Ik vond het echt ontzettend leuk om zoveel moois
te mogen ontvangen!

Bovenstaande kadootjes
mocht ik ontvangen van Hélène, mijn upline, 
zij had het inspiratiebord voor ons gemaakt, met een mooie pen er bij.
Het weck-potje kreeg ik van Maaike, mijn up-upline, 
in dit mooie potje zat een pakje met rolletjes Washi-tape, 
En als laatste het mooie doosje met mijn naam erop kreeg ik van Caroline, 
mijn Up-Up-Upline (kan je alle ups nog volgen haha), 
In dit mooie doosje zat een heeerlijk Tony-Chocolony -reep, 
mmmmmm!

In de ochtend, hebben we dus heel veel voordrachten gehoord en gezien, 
er was soms live contact met Amerika, waar ook On Stage werd gehouden, 
en zo konden we Shelli en Sara zien, 
dat zijn de directeuren van Stampin'Up!, 
Shelli is degene die dit bedrijf heeft opgericht en Sara is haar dochter.

Ook kregen we toen de nieuwe catalogussen, 
dus toen waren we even druk met alles te bewonderen!

Vervolgens kregen we een heerlijke lunch, 
met een gezonde salade, lekkere boterhammen met kaas,
een appeltje, een flesje water voor de dorst en voor de middag een
klein zakje chips.
Ter afsluiting een lekker cupcake-je om te vieren dat SU
al weer 10! jaar in Europa verkrijgbaar is!!
(In NL bestaat SU nu 5 jaar)



Na de lunch was het tijd om alvast een paar team-foto's te maken: 

Eerst; het team van Caroline
Ik ben 3e level van Caroline en mocht dus ook op onderstaande foto

Daarna het team van Maaike:
daarin ben ik 2e level en dus mocht ik ook hier op de foto :-)


Na de foto's was het weer tijd voor de volgende demonstraties en erkenningen, 
en na de middagpauze mochten we ook zelf met producten
gaan spelen! Jippie!!





Leuk of niet??

Wordt je al nieuwsgierig naar de folders??
Je kunt me alvast een mailtje sturen als je de folders graag wilt ontvangen
zodra ik ze binnen heb in december.

Tijdens de gehele dag was er af en toe een extra feestje, 
namelijk een zogenaamde Prize Patrol.
Er waren 6 nummers, en iedereen had 1 van die nummers.
Als je nummer werd getoond op het scherm kreeg
je de stempelset die op dat moment op het scherm was te zien.

Je begrijpt dat er dan 200 mensen even heel uitgelaten worden!!
dat was lachen!

Ik heb ook een hele mooie set mogen ontvangen, 
ik ben er echt heel erg blij mee.
hopelijk kan ik jullie binnenkort al wat voorbeeldjes gaan laten zien.

Vervolgens kregen we allemaal nóg een mooie stempelset!
Het kon niet op die dag, echt gaaf!!!

Al met al vloog de dag om, rond kwart voor 6 was de afsluiting en mochten we
de producten die op onze tafel stonden onder elkaar verdelen!
Dàt was echt heeeeeel SUperleuk!

Daarna was het tijd voor de laatste teamfoto, 
namelijk die van het team van Hélène waar ik 1e level in ben.


En dat was dus het einde van een hele leuke dag!
Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vonden dit verslag??
Het is wel een lang verhaal geworden hé?

Groetjes Diana






Geen opmerkingen:

Een reactie posten