vrijdag 13 april 2018

Stampin'Up Nieuws! Inktkleuren en Retired-lijst

Allereerst wil ik jullie graag de nieuwe in-colors laten zien, 
deze 5 kleuren inkt zijn vanaf Juni te bestellen.
Wat een lekkere felle, frisse kleuren hé?
Daar krijg je toch zin van in de zomer!


Dan het andere grote nieuws, je hebt het waarschijnlijk bij collega's 
al voorbij zien komen, maar Stampin'Up gaat de hele kleuren-collectie 
opfrissen, evenals de inkt-doosjes.

Dit betekent dat de volgende kleuren uit het assortiment zullen gaan!
Wil je van deze kleuren nog iets bestellen?
Wees er dan zeeeeeer snel bij want op=op!!


De nieuwe kleurlijnen zien er als volgt uit:

Wat gaaf hé dat kleuren als mint macaron, coastal cabana en blackberry bliss
weer terug in het assortiment zijn opgenomen!
Een aantal van de 'nieuwe' kleuren zijn in het verleden 
in-colors geweest, waren erg geliefd en zijn nu dus terug!
Zo gaat ook Flirty Flamingo, 
1 van de in-colors die binnenkort ook retired zijn,
 door naar de nieuwe kleurlijnen! 

Ik heb uren gezocht naar een fotootje van het nieuwe design van het stempeldoosje...
niks gevonden....maar met dank aan mijn collega's heb ik tóch een fotootje weten 
te bemachtigen...dus....tadaa!!
Hij gaat heel ietsje anders open, maar het word daardoor makkelijker,
hoe dat werkt laat ik je zien als je bij mij een workshop/stempelclub volgt 
(zodra ik er 1 heb natuurlijk :-) )


En dan nu....alle stempelsets die uit de collectie gaan:
(ook hier voor geld...wil je deze nog, wees er dan snel bij!)









Zo...dat was een flinke post....
Wil je iets bestellen nog? Stuur me dan een mailtje of ga naar mijn webshop,
Als je klikt op last chance- artikelen zie je alles wat er uit gaat.

Groetjes Diana




Geen opmerkingen:

Een reactie posten