dinsdag 3 juli 2018

Stampin'Up! Juli-acties

Actie 1- Dessin-Papier

In de maand Juli (van 1-31 juli) heeft Stampin'Up! een supergave actie voor dessinpapier.
Als je 3 pakken van het dsp van de foto besteld is een 4e pak gratis!! 
Dus 4 halen, 3 betalen. Dat is toch weer een fijne actie.

Mocht je nu denken dat je zo'n heel pak toch niet gebruikt...
je kunt bij mij ook een deel van een pak bestellen als je wilt. 
Mail me met welk DSP je wilt en of je een half pak (hele vellen) 
of een kwart pak (6"x6"/15,2 cm x15,2 cm) wilt.
Daarna mail ik je terug wat de kosten dan zullen worden 
en hoe je het wilt ontvangen (verzenden of ophalen)


Actie 2- Super Instap Actie



In de maand Juli is het nu ook extra voordelig om in te stappen
 en dus het starterspakket aan te schaffen.

Dit is echt een hele gave actie! 

Het starterspakket betekent dat je voor 175 euro uit de lopende catalogus
 mag uitkiezen en hiervoor betaal je dan 129 euro

Deze maand mag je daarnaast dus ook nog een hele kleurlijn
 aan stempelkussen bestellen helemaal GRATIS en VOOR NIKS!! 

dit heeft een waarde van maar liefst  81 euro!!

Je kunt dus kiezen uit de kleurlijnen:
Subtles, Regals, Bright of Neutrals of de beide In-Color-series

Nou...is dat een gave actie of niet???


Wil je graag bestellen of instappen, of meer informatie?
Je kunt me altijd een mailtje sturen want ik help je graag! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten