donderdag 9 augustus 2018

Stampin'Up! Augustus Acties


Als je in Augustus een bestelling bij mij doet, dan krijg je bij elke 60 euro
die je besteedt, via de mail een kortingscode van 6 euro.
Deze kortingscode kun je dan in de maand september weer inwisselen,
en dat is mooi want in september komt de nieuwe herfst-winter-catalogus!


Welke kleuren inktpads heb jij nog nodig voor je verzameling?
Als je nu bij mij 10 inktpads besteld,
dan krijg je van mij er nog 1 (naar keuze) GRATIS bij!!
(let op! bestel je zelf via de webshop, 
zorg dan dat ik wel contact met je op kan nemen,
 anders kan ik je niet bereiken!!)

En dan nog een hele mooie nieuwe, veelzijdige stempelset
deze set is ALLEEN in augustus te verkrijgen,
ZOLANG de voorraad strekt!
Dus; wees er snel bij want hij is heel erg leuk!
En als je de stempel en de stansen samen besteld, krijg je een bundelkorting van 10%

De aquarel-potloden zouden mogelijk in de toekomst in een nieuwe catalogus 
kunnen komen, maar voorlopig zijn ze alleen deze maand te verkrijgen!




Als je deze maand bij mij deze stempelset koopt,
dan mag je in overleg een datum kiezen voor een GRATIS
workshop, waarin we met deze set 4 kaarten gaan maken!
Zo doe je gelijk inspiratie op!
(let op! bestel je zelf via de webshop, 
zorg dan dat ik wel contact met je op kan nemen,
 anders kan ik je niet bereiken voor overleg!!)

Nou...zijn dat weer mooie acties of niet??

Ik hoop dat jullie net zo enthousiast zijn als dat ik ben!

Voor bestellingen kun je me ook altijd mailen, ik help je graag!

Groetjes Diana





Geen opmerkingen:

Een reactie posten