donderdag 27 september 2018

Stampin'Up! Pleasant Pheasants


Nu het dan daadwerkelijk herfst is,
heb ik deze week een paar herfst-kaartjes gemaakt
om jullie te laten zien.

Ik heb de stempelset Pleasant Pheasants gebruikt.
en zowaar weer eens wat van mijn mooie dessinpapier gebruikt.
Altijd weer verzand ik er in om dat te laten liggen,
want ik vind het zo mooi dat ik het soms zonde vind om te gebruiken,
maar ja...eigenlijk is laten liggen 
en niet gebruiken natuurlijk veel erger!
 Als ik het gebruik kan ik er immers meer mensen
blij mee maken! 
Jullie als kijkers van dit blog, degene die deze kaart mag ontvangen,
én mezelf omdat ik het dsp ook eens echt gebruik.

Het gebruikte dessinpapier heet Nature's Poem.


PS: Denken jullie nog om de win-actie op mijn facebook-pagina??
Je kunt nog een paar dagen kans maken op toegangskaartjes voor
het Crea-weekend te Gorinchem.


Groetjes Diana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten