zaterdag 6 oktober 2018

Stampin'Up! Bloghop Creatieve Harten- Favoriete Techniek

Hoi Allemaal, 


Welkom op de maandelijkse bloghop van de Creatieve Harten.
Vandaag is het thema; favoriete techniek.

Allereerst...

Vergeten jullie niet dat ik dit weekend op het Crea-Weekend te Gorinchem
te vinden ben? Ik zou het Gezellig vinden als jullie ook aanschuiven om een mooie kaart te maken.

Nu weer over tot de orde van deze dag ;-)

Ik heb op deze kaart een paar technieken gebruikt, 
die ik eigenlijk allemaal erg leuk vind,
daarom hier gecombineerd op 1 kaart.



Ik heb de tekst gestempeld met de Stamparatus, dit noemen we Hinge Stamping
Vervolgens heb ik eerst op een stukje karton de kleuren gesponst met de sponstechniek
en als laatste heb ik de kerstbal gestempeld met versamark, 
bestrooid met goud embossingpoeder
en met de heattool bewerkt. Dit noemen we Heat Embossing.

Het is wel weer een leukerdje geworden of niet?



6 opmerkingen:

  1. Ik vind hem zeker een leukerd! Grappig dat je niet kon kiezen en lekker 3 technieken laat zien. Veel plezier in Gorinchem.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk kaartje, veel succes op de beurs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Drie technieken bijeen geweldig! Hoop dat je een gezellige dag had op de beurs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjulliewel allemaal, tja...soms kun je gewoon niet kiezen 😉.
    Ik heb een hele leuke dag gehad op de beurs en ook as. zondag ben ik daar nog van de partij.

    BeantwoordenVerwijderen