zaterdag 3 november 2018

Stampin'Up! Bloghop November Creatieve Harten Verpakkingen

Hoi allemaal,

Vandaag doe ik weer gezellig mee met de bloghop van de Creatieve Harten.
Het thema is vandaag Verpakkingen.

Wil je dus graag kadootjes-inspiratie opdoen?
ga dan gezellig even hoppen,
onderaan dit bericht zie je de linkenlijst.

Ik heb deze keer een leuk doosje gemaakt met het enveloppe-punchboard
en versierd met de stempel Recht uit het Hart.
In dit doosje zit een handig boodschappentasje,
dat komt altijd van pas.


Alle materialen om ook zo'n doosje te maken zijn bij mij verkrijgbaar,
wil je weten wat ik verder gebruikt heb?
Je kunt het me altijd vragen via de mail, ik help je graag!

Ook kun je deze doosjes al kant en klaar bij mij bestellen,
inclusief boodschappentasje kost dit € 4,00


Groetjes Diana

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuk cadeautje heb jij ervan gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een verpakking in een verpakking ;) grappig.
    Wat een mooi doosje, ik ben benieuwd hoe hoog je hem hebt gemaakt. Zou je me misschien de maten willen doorgeven via messenger of email?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk doosje voor een boodschappentasje!
    Zou je de instructies misschien op De Creatieve Harten groep willen en kunnen delen? Dat zou ik echt geweldig vinden!
    Alvast bedankt.
    Lieve groet van Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, Diana. Heel leuk om te krijgen en te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankjulliewel allemaal!
    Ik zal komende week de instructies bij de Creatieve Harten plaatsen, want moet de maten even voor jullie opsnorren.
    Leoni, ik stuur het jou ook toe hoor.

    BeantwoordenVerwijderen