vrijdag 23 november 2018

Stampin'Up! OnLine ExtraVaganza


Hoi Allemaal,

De komende dagen heeft Stampin'Up! Steeds per 2 dagen leuke aanbiedingen, 
2 dagen met 10% korting op papier en embellishments, 
2 dagen met 10% korting op stempels en kits en
 2 dagen met 10%korting op tools en inkt.
Daarbij zijn dan wel een aantal dingen uitgesloten,
maar.....
omdat ik in een goede bui ben,
geef ik van 23 t/m 28 november 10% op alle artikelen,
ik bestel dan alles in 1 keer op de 28e om 15u.
Wilt u graag iets meebestellen?
Zorg dan dat u mij voor de 28e mailt met uw wensen.

Hierbij moet ik wel melden dat als u artikelen uit de najaarscatalogus wilt,
dat het kàn zijn dat deze al uitverkocht zijn...naar sommige artikelen is namelijk
al een ontzettend grote vraag geweest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten