donderdag 15 november 2018

Stampin'Up! Verslag OnStage


Hoihoi, 

Afgelopen zaterdag ben ik naar OnStage geweest,
dat is een SUpergaaf evenement dat vanuit Stampin'Up!
word georganiseerd voor alle demonstratrices.

Er zijn meerdere locaties ter wereld waar dit evenement gehouden word,
het echte grote evenement (3 dagen) werd dit jaar in Orlando gehouden,
maar ook in Nederland was dit jaar een evenement van 1 dag en wel in Utrecht.
(zo zijn er ook evenementen in Australie, Japan, Duitsland, Engeland en Frankrijk, Canada, Amerika)

Jullie begrijpen dat ik naar Utrecht ben geweest.
Het evenement werd gehouden in het Van der Valk Hotel Utrecht,
een mooie, makkelijk te bereiken locatie.

Alles was echt fantastisch goed geregeld,
en omdat Stampin'' Up! dit jaar 30 jaar bestaat
werden we ook nog extra verwend met een lekker ontbijtje!

De zaal ging open vanaf 8 uur, ik was er om half 9 en toen waren alle plaatsen al vrijwel bezet!
Om 9.30u begon het evenement.

Tijdens het evenement zien we onder andere filmpjes vanuit Amerika, van de grote conventie,
er zijn presentaties van Nederlandse demonstratrices die voorbeelden hebben gemaakt met nieuwe producten, we krijgen de nieuwe catalogus in handen, er zijn presentaties met bussiness-tips, en we krijgen ook de tijd om zelf al iets te maken met een aantal nieuwe producten. 
Bovendien worden we verwend met kadootjes en er zijn Prize Patrols
(dat zijn rondjes waarbij wat te winnen valt!)

Dit is nog maar in het kort...het was echt een overweldigende dag
en ik heb zó veel moois gezien en gewoon zo'n  gezellige dag gehad met andere demonstratrices.
Ik heb genoten!

Tijdens de pauzes konden we van alles nemen 
en in de lunchpauze hadden we een heerlijk lunchpakket.

Er zijn  natuurlijk diverse highlights op zo'n dag,
1 daarvan is de onthulling van de nieuwe voorjaarscatalogus en de nieuwe Sale-A-Bration-folder.
Deze catalogussen zijn er voor de klanten vanaf Januari,
als demonstratrice heb je dus een groot voordeel!
Het fijne is natuurlijk dat we zo al dingen kunnen gaan voorbereiden,
denken over leuke workshops en welke stempelsets
je daarvoor zou willen gebruiken.

Hieronder alvast de frontjes van de catalogussen,
meer mag ik jullie nog niet laten zien,
maar stuur me gerust alvast een berichtje als je alvast
een catalogus wilt reserveren.



Na een aantal presentaties en filmpjes mochten we 
dan al even zelf aan de slag met 2 nieuwe suites.
Je krijgt dan een pakketje waar alle materialen 
al inzitten die nodig zijn om de voorbeeldkaart te maken.

Leuk zijn ze geworden he?

Na de middag en na nog een aantal presentaties
mochten we weer even aan de slag,
daarvan onderstaande foto,
we hadden nog een kaart gemaakt,
maar die heb ik helaas vergeten te fotograferen.


Om kwart voor 6 hebben we de dag afgerond.

Thuisgekomen heb ik eerst een foto gemaakt van alles
wat we gekregen hebben.
We zijn echt énorm verwend, nog meer dan andere jaren,
en dat komt omdat Stampin'Up! dus dit jaar maar liefst 30 jaar bestaat!

Veel hé??

Op zo'n dag zijn er trouwens ook heel veel demonstratrices die swaps maken,
dat zijn voorbeeldkaartjes of kleine kadootjes die we met elkaar ruilen.
Ik had 50 kaarten gemaakt met de stempelset Pleasant Pheasants


Op onderstaande foto zie je een deel van de swaps
die ik mocht ontvangen:



Bij de kadootjes zat ook nog een pakje om een kaartje
te maken met 1 van de sets die we kado hadden gekregen
dus ik kan jullie nog een mooi kaartje laten zien:


Zo, dat was weer een heel verhaal,
zijn jullie ook al een beetje enthousiast geworden zo?

Zou je het ook leuk vinden om van de nieuwe dingen als eerste op de hoogte te zijn?
Dat kan als je het starterspakket aanschaft.
Dit houd in dat je voor 175 euro aan producten uit de catalogus mag kiezen 
en dat je daar maar 129 euro voor betaald.
Daarna mag je voortaan jezelf demonstratrice noemen,
en daar zijn een aantal voordelen aan; 

Je krijgt voortaan korting op je bestellingen (dit kan oplopen tot 25%!)
Je krijgt de nieuwe catalogussen, veeeel eerder en je mag ook al veel eerder daaruit bestellen
Je mag meedoen aan allerlei evenementen die door Stampin'Up! 
of door de teamleiders georganiseerd worden.

Wil je dit ook graag?
Stuur me dan even een berichtje 
want je bent van harte welkom in mijn kleine, gezellige team!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten