maandag 24 december 2018

Stampin'Up! Binnen i het Warm (beautiful blizzard)

Hallo Allemaal,

Ik wil jullie hele fijne Kerstdagen toewensen 
en een heel
Gelukkig, gezond en Creatief Nieuw Jaar!


Ik heb afgelopen maanden helaas ivm gezondheidsklachten 
niet zo veel kerstkaarten kunnen maken als ik had gewild,
daarom heb ik ook niet iedereen die op mijn lijst staat
dit jaar een kerstkaart kunnen sturen en dat vind ik echt heel jammer!

Normaal gesproken maak ik bijna 200 kaarten, ik had er vorig jaar 185 verstuurd,
maar dit jaar ben ik 'maar' tot 100 gekomen....

Maar bovenstaand dus 1 van de kerstkaarten die ik wel heb kunnen versturen.
(hier heb ik er 56 van gemaakt)

Dus...mocht je vorig jaar wél een kaart van mij hebben gehad en dit jaar niet?
Dit is de reden en je staat zeker op de lijst voor volgend jaar hoor!

Liefs,
Diana




Geen opmerkingen:

Een reactie posten