zaterdag 26 januari 2019

Stampin'Up! Restjes-kaarten

Hoihoi,

Vandaag wat restjes-kaarten...

Vaak als ik een kaart maak en er moet iets geponsd worden of gestanst,
doe ik altijd iets extra uitponsn/stansen, voor de zekerheid.
maar weggooie vind ik dan weer zonde, dus die gaan in een doosje.
Eens in de zoveel tijd, rommel ik eens in mijn doosje
en maak ik met de spulletjes weer nieuwe kaarten.


Hier had ik de vlindertjes en de cirkeltjes gebruikt uit het doosje.
Met een ander stuk dessinpapier toegevoegd is het weer een leukerdje hé?

Hier heb ik de auto gebruikt en dessinpapier toegevoegd.

Het stukje met de bloemen, was een project-probeersel met Brusho,
deze werd het toentertijd niet, maar ik vond 'm toch wel erg mooi
en dus in combinatie met dessinpapier en bijpassende kleuren karton,
is het toch weer een mooi geheel geworden.

De bloemen op het dessinpapier had ik voor een 
oefenproject al een keer  deels ingekleurd,
Verder ingekleurd nog, 
de vlinders ook uit het doosje toegevoegd 
en klaar was het weer.

Vinden jullie dit ook leuk  om te zien, 
bewaren jullie ook restjes om er later nog eens iets van te maken?

Groetjes Diana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten