zaterdag 2 februari 2019

Stampin'Up! Bloghop Creatieve Harten


Hoi Allemaal,

Vandaag doe ik weer gezellig mee met de 
maandelijkse bloghop van de Creatieve harten,
het thema deze maand is: Doosjes

Ik heb een mini-pizza-doosje versierd
met de stempel Piece of Cake
en in dat doosje heb ik nog 
5 kaartjes met envelopjes
gemaakt.


Als je dit een leuk doosje vind,
op 11 Februari en op 12 Februari
van 13.30u - 16.30u 
geef ik een workshop waarin
we dit gaan maken.
Kosten: €12,50

Er zijn nog plaatsen vrij,
dus als je nog mee wilt doen,
mail me dan nog even.

Voor nu wens ik jullie heel veel plezier
met verder hoppen en ik hoop dat je
veel inspiratie op doet.

Het is immers Sale-A-Bration-tijd,
en dat betekent dat wanneer je voor €60
artikelen besteld, dat je dan een GRATIS
artikel uit de SAB-folder uit mag kiezen!
(echter helaas is het lint helaas al uitverkocht,
en het dsp,het foil-karton en precious parcel kit bijna...)
Vanaf 15 Februari worden er weer nieuwe items toegevoegd.

Groetjes Diana



9 opmerkingen: