zaterdag 2 maart 2019

Stampin'Up! Bloghop Creatieve Harten Maart



Hoi Allemaal, 

Wat leuk dat je weer een kijkje op dit blog komt nemen!
Vandaag doe ik weer gezellig mee met de maandelijkse bloghop van de Creatieve harten. 

Het Thema deze maand is geschenk-labels.

Via de lijst onderaan deze post kun je verder hoppen als je graag meer inspiratie wilt.

Ik hoop dat je mijn labels leuk vind en ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat.

Voor deze label gebruikte ik; 
de detailed trio pons
de label pons
de stempelset Amazing Life
en de stampin'write markers


Voor deze label heb ik gebruikt;
de stempel In de Bloemetjes Zetten
de Scallop Tag Topper Pons
en de Satmpin'Write Markers


Voor deze label gebruikte ik; 
Scallop Tag Topper Pons
Pretty Label Pons
Detailed Trio Pons
Stempel: Label Me Pretty en Boeket vol Goede Wensen


Voor deze label gebruikte ik; 
Scallop Tag Topper Pons
Daisy Pons
Cirkel 1" pons
Scallop Cirkel 1 1/8"
Stempel: Daisy Delight en Voor Elke Gelegenheid


En last...but not least...

Voor deze label gebruikte ik;
Detailed Trio Pons
Stempel; Recht uit het Hart
Stampin'Write Markers

Groetjes Diana

14 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Ja had ik gemaakt voor een workshop, dus dit thema kwam perfect uit 😁

      Verwijderen
  2. Daar zullen alle ontvangers heel blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke tags, je was lekker op dreef!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke en vrolijke labels.
    Groetjes,
    Danielle

    BeantwoordenVerwijderen