zaterdag 9 maart 2019

Stampin'Up! Facebookhop Lovely Stampers Maart


Hoi Allemaal,

Wat leuk dat je weer een kijkje komt nemen hier, 
dat vind ik erg leuk!

Vandaag doe ik mee met de facebookhop van het team waar ik bij hoor,
de lovely stampers.
Het thema, zoals je ziet is feest, nou daar kun je veel kanten mee op!



Ik heb 2 kaarten gemaakt waarbij ik 2 Sale-A-Bration-sets heb gecombineerd,
deze stempelsets mag je GRATIS uitkiezen bij elke 60 euro die je bestelt!
De sets die ik gebruikt heb zijn;
All Adorned
Hello Cupcake

Zoals je ziet is de basis van beide kaarten nagenoeg gelijk,
en toch door ander kleurgebruik krijgen ze toch 
een heel andere uitstraling, nietwaar?


Daarnaast wil ik jullie ook deze leuke kado-envelopjes laten zien;
deze heb ik gemaakt met het envelop-punchboard.
Het mooie papier komt ook van een SAB-item nl;
het painted seasons DSP,
ook een GRATIS item dus.

Zijn deze kado-envelopjes geen feestje om te zien?

Groetjes Diana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten