zondag 21 april 2019

Stampin'Up! Teamdag Stampin'Cats

Hoi Allemaal,

Sorry dat er gisteren geen bericht geplaatst is, maar doordat we momenteel
druk bezig zijn met de verhuizing van mijn schoonouders naar een zorg-appartement
is het gisteren niet gelukt, en het zou de komende tijd nog wel eens kunnen gebeuren....

Maar ik zal m'n uiterste best doen om jullie toch zoveel mogelijk van de door mij
gemaakte kaarten te laten zien.

Vandaag een verslagje van mijn eigen teamdag!

Ik ben zoals jullie weten Stampin'Up!-demonstratrice en dat betekent ook
dat men zich ook bij mij kan inschrijven om ook demonstratrice te worden
en de afgelopen periode mocht ik maar liefst 4 teamgenoten verwelkomen,
hoe leuk is dat??

En bij een eigen team, hoort ook dat je eens in de zoveel tijd
eens een keer bij elkaar komt om gezellig met elkaar te hobbyen
en zo elkaar te leren kennen en van elkaar ideeën op te doen.

Afgelopen donderdag was het dan zover; 

Zo zag het er uit voor iedereen er was.

En dit was tijdens het freubelen....haha...een soort van ontplofte tafel 😂


Eerst met z'n allen lekker koffie/thee met iets lekkers erbij
en op tafel stond dit gezellige mandje met paas-eieren
later nog een schaaltje m&m's erbij gezet,
want voor mij horen die bij een knutsel-dagje 😇


Natuurlijk hoorde er ook een lekkere lunch bij


En dan ook nog een paar eindresultaten om te laten zien:

Dit heeft Miranda gemaakt


en dit is het eindresultaat van Rian


Helaas vergat ik om de rest op de foto te zetten...
en ook aan een teamfoto heb ik niet gedacht....stóm!
Da's een leermoment voor een volgende keer...meer foto's maken!

Maar al met al vond ik het een zeer geslaagde dag 
en hoop ik zo nog meer dagen te mogen verzorgen!

Wil je ook meedoen met zo'n gezellige teamdag?
Schrijf je dan snel in in dit kleine, gezellige team zodat je er hopelijk
de volgende keer ook bij kunt zijn!
Andere voordelen van demo zijn:
20% korting op je bestelde artikelen (prijs ex btw)
eerder de nieuwe catalogussen te zien krijgen
eerder uit de nieuwe catalogussen kunnen bestellen
meedoen aan dagen  die door SU georganiseerd worden etc.
Wil je meer informatie?
mail me gerust!

Groetjes Diana


2 opmerkingen:

  1. ziet er gezellig uit, en mooie projecten....Gr Francien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel Francien! het was ook echt heel gezellig!
    Kom jij binnenkort ook nog een keer gezellig bijkletsen??

    BeantwoordenVerwijderen