zaterdag 1 juni 2019

Stampin'Up! Bloghop Creatieve Harten Juni 2019

Hoihoi,

Vandaag doe ik weer gezellig mee met de maandelijkse 
bloghop van de Creatieve Harten.
Vandaag is het thema Watercolor.

Over een paar dagen gaat de nieuwe catalogus in
en ik ben dus al druk bezig om kaarten te maken met de nieuwe producten,
dat is immers het voordeel van demonstratrice zijn; 
dat we al eerder de nieuwe spulletjes kunnen bestellen!

Eén van de kaarten met nieuwe producten is deze:


Ik gebruikte het mooie dessinpapier Magnolia Lane en Garden Lane
voor de achtergrond banners en de bundel Free as A Bird.
In de bundel zit de stempelset Free as A Bird en de stansen Sitched Nested Labels.

Ik heb eerst de vogeltjes gestempeld en ze daarna ingekleurd,
pas daarna heb ik de afbeelding uitgestanst.
Ik vind dat prettiger werken in deze volgorde.

Bij het inkleuren heb ik gebruik gemaakt van de aqua-painter.

hieronder volgen de linken van alle deelnemers zodat je lekker verder inspiratie op kunt doen.

Leuk dat jullie even kwamen kijken!
Ik wens jullie nog een hele fijne dag toe en veel hop-plezier!
Groetjes Diana




7 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje, wat zijn de birds toch leuk he!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi die twee dsp’s bij elkaar en inkleuren blijft mijn favoriete techniek

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje, ik ben blij dat ik deze set ook klaar heb liggen om mee te gaan stempelen haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja, dit is toch ook een van mijn favoriete stempelsets... die vogeltjes blijven super leuk, en je hebt er een leuk kaartje mee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje! Die vogeltjes zijn zo schattig he?

    BeantwoordenVerwijderen