zaterdag 6 juli 2019

Stampin'Up! Bloghop Creatieve Harten Juli 2019

Hoi Allemaal,

Wat leuk dat jullie hier weer een kijkje komen nemen!
Gezellig!

Vandaag doe ik weer mee met de maandelijkse bloghop van de Creatieve Harten
en deze maand is het thema; kaartensetje.

Dit is de voorkant van een kaartendoosje, 
er passen maar liefst 6 kaarten en enveloppen in dit doosje.
(Deze foto heb ik vorige week donderdag ook laten zien
maar om het verhaal compleet te maken vandaag
laat ik 'm nog een keer zien.)



Op deze foto zie je de binnenkant van het doosje inclusief de kaarten


Hier nog even een wat betere foto van 3 van de 6 kaarten.
(de andere foto...heb ik per ongeluk verwijderd...oeps...)

Op Maandag 29 Juli of Dinsdag 30 Juli
van 13.30u - 16.30u
geef ik de workshop Kaartendoosje maken.
Kosten hiervoor zijn €12,50
We maken dan het doosje zonder inhoud.

Op Maandag 12 Augustus of Dinsdag 13 Augustus
van 13.30u - 16.30u
geef ik dan de workshop 6 bijpassende kaarten maken
Kosten zijn ook hiervoor €12,50

Wil je graag meedoen?
geef je dan even op via een mailtje naar 

Ik heb 4 plaatsen beschikbaar.

Onderstaand zie je de lijst van deelnemers aan deze bloghop
Ga lekker even verder hoppen voor mooie inspiratie!

Ik ga vanmiddag en vanavond genieten van de bruiloft van mijn nichtje
en ik wens jullie ook nog een hele fijne dag en een super-weekend!

Groetjes Diana



7 opmerkingen: