zaterdag 3 augustus 2019

Stampin'Up! Bloghop Creatieve Harten Augustus 2019

Ook vandaag doe ik weer gezellig mee met de bloghop van de Creatieve Harten.

Het thema van deze maand is;
een kaart volgens een sketch

Dit is de sketch die we hebben gekregen


Ik hou er van! Ik werk graag met sketches.
Ik heb er dan ook 2 gemaakt en het grappige is dat ik voor beide kaarten
dezelfde kleuren heb gebruikt en dat het toch 2 heel verschillende kaarten zijn geworden.


Ik heb deze kleuren gebruikt:
Soft Sea Foam
Rococo Rose
Pretty Peacock
Rich Razzleberry
Whisper White


Welke vinden jullie mooier??

Trouwens... ik kan alvast verklappen dat ik 1 van deze 2 kaarten 
ga gebruiken voor de eerstvolgende stempelclub bij mij thuis.
(op 12 of 13 augustus van 9.30u-11.30u,kosten 7,50, er zijn nog plaatsen vrij!)

Ik wens jullie verder veel plezier met verder hoppen!
Ook ik ga zo gauw kijken naar wat mijn lieve collega's voor mooi's hebben gemaakt.

Onderaan de lijst met alle deelnemers, je kunt op de naam klikken
en dan ga je naar die pagina.

Have Fun!

Groetjes Diana





11 opmerkingen: