zaterdag 7 september 2019

Stampin'Up! Bloghop Creatieve Harten September 2019

Hoi Allemaal,

Vandaag doe ik weer mee met de maandelijkse bloghop
van de Creatieve Harten.

Het thema van deze Maand is Fun Folds

Ik heb gekozen voor een waterval-kaart
en dit met de nieuwe set Nature's Beauty.

Ik ben helemaal weg van deze set en dat er een gedeelte van de
verkoop naar een goed doel gaat vind ik extra leuk!


Ik hoop dat het filmpje werkt... kan het niet controleren 
en ik ben niet meer bij de computer in de buurt, 
dus voor dez zekerheid ook een collage waarop 
je een idee krijgt hoe deze kaart er uit ziet.


Wil je nog meer mooie creaties zien en inspiratie op doen?
Kijk dan hieronder op de lijst van deelnemers en klik op hun naam
zodat je meer moois kunt bekijken!

Groetjes Diana



6 opmerkingen:

  1. De waterval kaart is een van mijn favorieten! Leuk dat je hem een kwartslag hebt gedraaid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk werken met dit model.
    Helaas... het filmpje werkt niet maar de foto's geven ook een duidelijk beeld. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank voor jullie reacties.
    Wat jammer dat het filmpje het niet doet zeg...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuk idee zo'n zijwaardse waterval kaart!

    BeantwoordenVerwijderen