zaterdag 5 oktober 2019

Stampin'Up! Bloghop Creatieve Harten Oktober 2019

HoiHoi Allemaal,

Tja...er is al weer een maand voorbij...wat gaat de tijd toch hard!
Ik doe vandaag weer mee met de maandelijkse bloghop van 
de Creatieve Harten en deze keer is het thema
kleine verpakkingen.

Ik ben voor @Crea College Gorinchem van 27/28/29 september jl.
druk bezig geweest met kleine geschenkjes te maken.

Ik heb 50 stuks door mijn simply scored scoringtool gehaald.
Dessinpapier van 10 x 29 cm
gerild op 7,14,15, en 22 cm

Daarna vouwen en  aan de buitenste kanten een schuine kant snijden
door van de buitenste rillijn bovenaan naar de buitenste hoek onderaan te snijden
en dan de onderzijde van de schuine kant naar binnen toe 
vastplakken zodat je 2 vakjes krijgt waar je iets in kunt schuiven.

 vervolgens op allemaal een lintje maken door op het middenstuk
van 1 cm aan de buitenzijde een stukje dubbelzijdig tape te plakken

vervolgens 50 rondjes ponsen en stempelen
ook die opplakken en dan...

Krijg je bovenstaand resultaat.
In dit geval deed ik er 2 theezakjes en mijn visite-kaartje in
maar je kunt dit mapje ook erg leuk gebruiken om leuk geld in te geven.
Dan als laatste nog het lintje strikken en klaar is je cadeau-mapje.


Tijdens @Crea College Gorinchem kon je bij mij aan de stand
ook onderstaand cadeau-doosje maken.
Met 3 bijpassende cadeau-kaartjes.
Leuk om zo weg te geven, maar ook leuk
om elk van de kaartjes aan een bos bloemen te hangen
en het doosje te gebruiken om een klein cadeautje in te geven.

Ik heb nog 4 pakketjes over, dus als je het leuk vind
om bij mij thuis dit setje te komen maken
mail me dan even om een afspraak te maken.
Kosten hiervoor zijn €10,00

Zo...dat was echt een lang verhaal...dus nu gauw verder hoppen
naar 1 van de deelnemers op de onderstaande lijst
dan kun je nog meer ideeën op doen!

Groetjes Diana

5 opmerkingen:

  1. Super leuk! Daar zullen bij het crea spektakel wel heel blij mee geweest zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk geworden die kleine uitdelers. Ik hoop dat je veel succes en plezier hebt gehad op de beurs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 50! Lekker bezig geweest zeg. Ziet er heel leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke uitdelers! En ook een leuke make&take!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er erg gezellig uit! Hoop dat je respons krijgt/ gekregen hebt op die theemapjes!

    BeantwoordenVerwijderen