zaterdag 30 november 2019

Stampin'Up! So Many Stars Sneak Peek

Hoihoi,

Ik ben momenteel druk doende met mijn kerstkaarten....
Ik maak er 120 en daarvoor moet ik  in totaal maar liefst...
600!
sterren stansen....



Hier een kleine sneak-peek
Van deze sterren heb ik er al 360 gemaakt.

Eerst stempelen met versamark
dan bestrooien met embossingpoeder
daarna met de heattool de poeder mooi laten smelten
en vervolgens als laatste de ster uit-stansen.

Wie vind jij dat een mooie kerstkaart verdiend dit jaar?
Laat hieronder een berichtje achter en dan verstuur ik 
misschien wel naar degene van jouw voorkeur het eindresultaat
van deze sterren (-en-katten) kaart.
(opgeven kan tot 5 december)

De foto van het eindresultaat plaats ik op 23 december.

Groetjes Diana


Geen opmerkingen:

Een reactie posten