zaterdag 18 januari 2020

Stampin'Up! Bloghop Creatieve Harten Januari 2020



Hoi Allemaal,

Wat leuk dat jullie weer gezellig komen hoppen!
Vanaf nu voortaan op de 3e zaterdag van de maand 
in plaats van voorheen de 1e zaterdag.

Vandaag is het thema favoriete product uit de voorjaarscatalogus

Tja...mijn favoriete product...ik heb er vele die ik echt supergeweldig vind
en daarom heb ik er een aantal gecombineerd in deze leuke 
lente-collage.

Uit de voorjaarscatalogus heb ik de stempels
Tijdloze Tulpen
en Heartfelt
gebruikt.

Uit de Sale-A-Bration 
de Thoughtful Blooms
en Little Ladybug

Ik hoop dat jullie deze lijst ook leuk vinden?
Op 1 Februari kun je een workshop volgen bij mij om deze te maken.
informatie verder onderaan dit bericht.

Ik wens jullie heel veel plezier met hoppen
en hoop dat jullie veel inspiratie op doen
om ook zelf lekker creatief aan de slag te gaan.

Groetjes Diana


Informatie over de workshop:




8 opmerkingen: