zaterdag 15 februari 2020

Stampin'Up! Bloghop Creatieve Harten Februari 2020


Hoi Allemaal,

Wat superleuk dat jullie weer even op mijn blog komen kijken,
zoals jullie zien doe ik ook deze derde zaterdag van de maand
weer mee met de bloghop van de Creatieve Harten.
Het thema van deze maand is favoriete kleur/kleurencombi.

Tja...
wat is nu mijn favoriete kleur....
ik heb niet direct een echte favoriet want vind heel veel van onze kleuren mooi!
Maar ik moets natuurlijk toch een keuze maken en dus...

Heb ik gekozen voor 
Coastal Cabana
Pretty Peacock
Poppy Parade
en
Crumb Cake


Wat een leukerdje is het geworden hé?

De gebruikte producten vind je helemaal onderaan het bericht

Ik wens jullie veel plezier met verder hoppen naar mijn lieve en talentvolle collega's
Mijn hoop is dat deze hop jullie veel inspiratie mag brengen en mag leiden tot veel hobbyplezier!

hier de linken van de deelnemers:
(ik ben diana's cardscatsandmore)



Groetjes Diana

Wil je weten welke stempelsets ik heb gebruikt voor deze kaart?

10 opmerkingen: