zaterdag 8 februari 2020

Stampin'Up! Facebookhop Lovely Stampers

Vandaag doe ik weer mee met de maandelijkse 
facebookhop van de Lovely Stampers.

Komen jullie ook even hoppen en inspiratie opdoen?
Het Thema is:
producten uit de voorjaarscatalogus.

Ik laat iets zien dat ik heb gemaakt met de bundel heartfelt
en ik heb dit gecombineerd met het Sale-A-Bration twine en sequins.
Dit laatste kun je dus GRATIS kiezen bij een bestelling van €60!





Vind je deze kaarten ook zo gaaf en wil je ze graag maken?
Dan kun je as. maandag- of dinsdagmiddag van 13.30u- 16.30u  
bij deze workshop aansluiten!

Keuze 1:
Product-Workshop
€60
U koopt bij mij de heartfelt-bundel waar we deze 3 leuke kaarten mee gaan maken
daarbij besteld u tevens 10 notecards met enveloppen
en u krijgt GRATIS de Workshop twv 12,50
en GRATIS het lint en de pailletten die we ook gebruiken tijdens de workshop.

Keuze 2
Wilt u wel de kaartjes maken maar niet de stempelset, notecards, lint en pailletten?
dat kan ook!
Dan betaald u € 12,50 
u maakt dan alleen de 3 kaartjes.

Elke Workshop is inclusief koffie/thee, 
iets lekkers en 
met gebruik van materialen




Geen opmerkingen:

Een reactie posten