zaterdag 1 februari 2020

Stampin'Up! Teamdag Lovely Stampers

Zo nu gauw eerst eens verslag doen van die geweldige teamdag
waar ik vorige week ook gezellig naar toe ben geweest.

Om iets over 8 in de ochtend kwam mijn eigen team-maatje Rian
bij mij en gingen we samen ons andere team-maatje Marja ophalen
Daarvandaan kon de reis naar Lobith dan echt beginnen!

(voor mij is dit best een reis want ik hou niet van autorijden...
tenminste...niet als ik zelf de chauffeur ben hahahha 
en dan is bijna 1,5 uur toch best lang...)

De reis verliep zeer voorspoedig en we waren al om half 10 in Lobith.
Iets te vroeg dus en daarom hebben we de locale Coop gezellig
even met een bezoekje vereerd.
Altijd leuk om een andere supermarkt te bekijken.

om tegen 10 uur zijn we dan naar de Stempelstudio gelopen 
van Helene en Kaylee.

Mooi bord buiten zodat we wisten dat we op de  goede plaats waren.

In totaal waren we met 27 gezellige team-collega's
je kunt je misschien wel voorstellen hoe dat heeft geklonken
al die kletsende dames....

Ik heb even een selfie (jaja...zomaar een keer redelijk gelukt) 
gemaakt van ons drietjes.

Vanaf 11 uur zijn we echt begonnen,
voor iedereen lag er een leuke tas met daarin
materiaal en werkbeschrijvingen
voor een aantal leuke projecten
die ik jullie later nog ga laten zien.

Voor de lunch had iedereen iets meegenomen
en zo zag het buffet er uit,
je hoefde dus absoluut niet met honger naar huis 
zoals je ziet was er eten in overvloed.


even van alles wat op mijn bord want alles toch proeven he?
en het was werkelijk heerlijk allemaal!!

In de middag hebben we ook nog een teamfoto gemaakt,
wat een grote ploeg hé?



En zó lief!! Ik had deze keer geen swapjes gemaakt
en kreeg er toch van anderen wel.
En dat is toch zo ontzettend leuk al
die lieve kleine kadootjes!

En nu ik dit schrijf zie ik pas dat ik er nog 1 vergeten ben...
Marja had nl voor iedereen een sleutelhanger gemaakt
van vilt, met daarop geborduurd de datum en reden van de dag.
Maar die heb ik gelijk aan mijn hobbytas gemaakt 
dus vandaar dat íe niet op de foto is beland...

Dan ga ik nu maar eens een eind breien aan dit lange verhaal.

Maar nog even kort...
Als je ook eens zo'n leuke teamdag mee wilt maken
dan zou je het misschien leuk vinden om je aan te sluiten bij 
mijn team en een instap-pakket aan te schaffen via mij.

Instappen is extra leuk tot en met 31 maart 2020!
Je betaald namelijk 129 euro maar je mag (zoals gewoonlijk) voor 175 euro
producten uit de catalogussen kiezen
En daar krijg je nu tijdelijk een mini-hakmesje en een dessinpapierpakket
GRATIS bij én nóg een GRATIS stempel naar eigen keuze!!


Nu stop ik er echt mee hoor voor vandaag...

Liefs,
Diana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten